Tisdag =)

Jahaja!


Ska för första gången försöka göra en egen blogg,  år väl se hur det går med den saken^^
Egentligen hatar jag bloggar men ni vet hur det är, ska en ha ska alla ha, så enkelt är det=P

Vart hundvakt åt päronens foffe idag, Picasso heter han och är en långhårig schäfer, jävligt go´ hund de där=)
Fick faktiskt med mig Sklatchi ut på promenaden också så då tog jag tillfället i akt att ta en extra lång runda idag, de kan han behöva nu när han bara käkar pizza å spelar 360.  De slappa aset^^

Ikväll ska vi iaf på hockey här hemma. Nybro möter AIK, usch ja, men Nybro är ju sådana, möter dom ett bra lag så spelar dom bra, möter dom ett dåligt lag så spelar dom som P12. Alltid på det viset=P Ska iaf sitta som funktionär idag.
Det var tydligen nån kille som bangat som inte tyade längre. Mer åt mig! Gratis inträde å hela faderullan.

Ska bege mig bort till Sklatchi och dra av några mtcher FIFA09 Och en NHL 2K8 =D

So lung suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0