Blää

Mår som en bajs idag. Vaknar av att klockradion går igång kl 08.00, vem fan sätter klockan när man är arbetslös....

Blir så trött på mig själv^^  Har verkligen blivit smittad med en dunderförskylning iadg, inget vidare =(
Drack typ en lite te till frukost idag känns det som=P Och det smakade ju inte helt fel faktiskt.
Kattfan välte btw en blomkurka inne i sovrummet igår. Att han inte fattar att han inte får plats däruppe=P Han tror han är lika smal och slim som Båni men ack. Jessica ville ut och plocka kastanjer idag, får nog försöka få i mig lite energi till eftermiddagen så man orkar gå en sväng. NU ska jag lägga mig framför teven med ett par filmer=) Ska börja med att se färdigt Lock, Stock and two smoking barrels, sen blir det The Boondock Saints, sjukt bra film btw=)

So why dont you do like the train and get the fuck outta here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0