höhö

Idag vart jag å jessica med daneil när han skulle köpa julklapp till sin husa=) Det gick väl, sen skulle daniel iväg å jobba så då åkte vi in till kalmar för jessica skulle på möte med sin arbetsgivare. Hon är uppsagd så nu blir vi båda arbetslösa^^ Sen blev de rester till middag idag, sen efterätt med mintkrokant. Fan sikken fin choklad det är=P

Höll påa tt köra över micke å nina idag när vi kom hem från kvantum också, dom hade inga reflexer å då är det itne lätt se dom små filurerna=P Sitter å lyssnar på Volbeat nu, helt klart mitt nya favorit band. Riktigt sköna faktiskt=)

Måste bara tilägga att Las Vegas är en förbannat bra serie.


Kommentarer
Postat av: Nina

Dom är värda varenda krona ska jag säga dej.



Haha! det var du din jävel, jag sa faktiskt till micke att det var dimmigt, men han höll hårt på väjningsplikten endå.

2008-12-17 @ 20:15:39
URL: http://koffinkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0